Sponsoren
Word ook sponsor van de Van Doorn Stichting!

Voor bedrijven kan sponsoring interessant zijn in het kader van maatschappelijk ondernemen. Voor de Van Doorn Stichting zijn sponsoren onontbeerlijk voor de financiering van haar projecten. Interesse om sponsor te worden? Neem contact met ons op!

Sponsoren kunnen wij het volgende bieden:

• Vermelding van je (bedrijfs)naam op onze site, indien gewenst inclusief logo en inclusief een url naar je (bedrijfs)website;
  • Minimaal 1x en maximaal 3x vermelding van je bedrijfsnaam (als sponsor, in relatie tot het gesponsorde project) in onze digitale nieuwsbrief en in een bericht op Facebook en Twitter;
  • In eigen publicaties en op je eigen website mag je vanzelfsprekend melding maken van het feit dat een specifiek project door jou wordt of is gesponsord, en kun je verwijzen naar (de website van) de Van Doorn Stichting. Voor artikelen kunnen wij input en bijv. fotomateriaal beschikbaar stellen;
  • Indien gewenst verzorgen wij een regelmatige voortgangsrapportage over het door jou gesponsorde project, zodat je precies weet hoe jouw bijdrage besteed wordt. Wij maken per sponsor specifieke afspraken over de vorm en frequentie van de voortgangsrapportage.

Interesse in het sponsoren van een project? Neem contact met ons op!

Sponsoren van de Van Doorn Stichting
Aalbers-Kersten Holding (sinds 2014)

Aalbers-Kersten Holding is eigenaar van een aantal restaurants in Nijmegen.

De volgende projecten zijn – deels of geheel – door Aalbers-Kersten Holding gefinancierd:

Addo Kranendonk Fonds (sinds 2012)

De Van Doorn Stichting beheert de nalatenschap van Addo Kranendonk, de in 2013 overleden penningmeester van de Van Doorn Stichting. De volgende projecten zijn – deels of geheel – gefinancierd vanuit het Addo Kranendonk Fonds:

Aelbrechtsfonds (2019)

Aelbrechtsfonds

De stichting Aelbrechtsfonds heeft eind 2019 de fondsen voor de uitbreiding van een timmermansopleiding in Oeganda beschikbaar gesteld.

Gelijkgerechtigheid, zelfstandigheid, eerlijke maatschappelijke verhoudingen, kortom emancipatie. Helaas is dat nog niet overal op de wereld bereikt.Het Aelbrechtsfonds draagt daarom wereldwijd haar steentje bij aan het bevorderen van emancipatie en zelfredzaamheid. Dit doet het fonds door te investeren in projecten ter bevordering van jeugd- en volwassenenonderwijs. Een ‘kleine’ financiële bijdrage kan grote gevolgen hebben voor de mensen om ons heen.

AFAS Foundation (2017)

AFAS Foundation

Dankzij een donatie van de AFAS Foundation konden gereedschappen en materialen aangeschaft worden om schoolmeubilair te maken voor de ambachtsschool in Elgeyo-Marakwet County, Kenia.

De AFAS Foundation inspireert en doet. De stichting is in 2016 door AFAS Software uit Leusden opgezet om succes te delen, dromen waar te maken en de ontwikkeling van mensen te stimuleren. Eenvoudig gezegd, de AFAS Foundation is er om mensen blij te maken. Dat gebeurt binnen de kaders onderwijs, gezondheidszorg en maatschappij in binnen- en buitenland.

ASN Foundation (2017-2019)

ASN Foundation

De ASN Foundation heeft met een gift de helft van de capaciteitsuitbreiding van de school in Mali gefinancierd.

De ASN Bank zet zich in om de duurzaamheid van de samenleving te bevorderen en laat zich daar in haar economisch handelen door leiden. Economische groei mag volgens de ASN Bank niet ten koste gaan van het milieu, de natuur, kwetsbare bevolkingsgroepen of anderszins worden afgewenteld op toekomstige generaties. In Nederland is de ASN Bank sinds 1960 voorloper op het gebied van duurzaam bankieren. De bank is actief op het gebied van beleggen, sparen, betalingsverkeer en duurzame financieringen. De ASN Bank heeft ruim 650.000 klanten en een totaal beheerd vermogen van € 13,6 miljard.
Via de ASN Foundation ondersteunt de ASN Bank projecten over de hele wereld. Het doel van de ASN Foundation is geld beschikbaar te stellen aan organisaties en projecten om duurzame initiatieven mogelijk te maken.

Ga voor meer informatie naar www.asnbank.nl of www.asnbank.nl/foundation.

Cremers Visuele Communicatie (2013)

Cremers visuele communicatie

Ons prachtige logo is ontworpen door Willy Cremers van Cremers Visuele Communicatie uit Nijmegen.

Diaconie De Voorhof Woudenberg (2018)

Diaconie De Voorhof Woudenberg

Van de Diaconie van de Protestantse Gemeente De Voorhof uit Woudenberg ontvingen wij een mooie donatie die wij naar eigen inzicht mochten besteden aan een van onze projecten.

Hofsteestichting (2019)

Hofsteestichting

De Hofsteestichting wil organisaties helpen, die zich inspannen het de behoeftige medemens o.a. in de derde wereld, mogelijk te maken, voor zich en hun omgeving betere leefomstandigheden te creëren.

De Hofsteestichting heeft de fondsen beschikbaar gemaakt die nodig zijn voor de opzet van beroepsopleidingen voor tienermoeders in Homa Bay, Kenia, een project van de Ayaga Dani Widows Group.

Ga voor meer informatie naar www.hofsteestichting.nl.

Kringloopwinkel Woudenberg (2018)

Kringloopwinkel Woudenberg

Van de Kringloopwinkel Woudenberg ontvingen wij een mooie donatie die wij naar eigen inzicht mochten besteden aan een van onze projecten.

KWA Bedrijfsadviseurs (sinds 2016)

KWA Bedrijfsadviseurs

KWA Bedrijfsadviseurs uit Amersfoort heeft de volgende projecten – deels of geheel – gefinancierd:

MKB Woudenberg (2017)

Het MKB Woudenberg e.o. sponsorde in 2017 voor een deel de aanschaf van gereedschappen voor de ambachtsschool ‘Pacer Community Polytechnic’ in Pakwach – Oeganda.
De bedrijven die daarin participeerde waren:

Rabobank | Share4More (2013 en 2015)

Rabobank Share4More

Share4More, het medewerkersparticipatiefonds van de Rabobank, heeft een substantiële financiële bijdrage geleverd aan het slaan van een waterput en de aanleg van een groentetuin ten behoeve van de verbetering van de capaciteit en kwaliteit van onderwijs in Noukoula in Mali. Ook heeft Share4More de opzet van een trainingscentrum voor de Hope for the Communities Foundation in Tanzania gesponsord.

S en C vd Lee Stichting (2019)

De S en C vd Lee Stichting in Zwaag heeft in 2019 een prachtige donatie gedaan die de aanschaf van trainingsmateriaal voor het 2e Safe House en trainingscentrum in de Mara/Serengeti-regio van Tanzania mogelijk heeft gemaakt.

Soroptimist Club - West Betuwe (2017 en 2018)

Unie van Soroptimisten

De Soroptimist Club – West Betuwe heeft met twee prachtige donaties de aanschaf van trainingsmiddelen (zoals machines, gereedschappen en materialen) voor het 2e Safe House en trainingscentrum in de Mara/Serengeti-regio van Tanzania mogelijk gemaakt.

De Unie van de Soroptimistclubs in Nederland, Suriname en Curaçao: Nederlandse Soroptimisten al 90 jaar in actie voor vrouwen en meisjes. Soroptimisten zijn zusters, Sorores, die het beste, het optimale, nastreven. Soroptimisten willen de levensomstandigheden en de status van vrouwen en meisjes verbeteren door middel van onderwijs en economische en politieke bekrachtiging. Het thema van 2011-2030 luidt dan ook: “Empowerment of Women through Education and Leadership”.

Stichting Eerlijk Delen (2015)

Stichting Eerlijk Delen

De Stichting Eerlijk Delen heeft een belangrijke financiële bijdrage geleverd aan de bouw van 3 nieuwe klaslokalen ten behoeve van de verbetering van de capaciteit en kwaliteit van onderwijs in Noukoula in Mali.

De Stichting Eerlijk Delen beheert de nalatenschap van Gezina van der Molen en haar vriendin Mies Nolte, die ten goede moet komen aan een beter bestaan voor de allerarmsten van de wereld. Daarbij wordt vooral gedacht aan kinderen in moeilijke situaties.

The Collector B&B (2014)

The Collector B&B

The Collector Bed & Breakfast uit Amsterdam heeft de uitbreiding van lager landbouwonderwijs voor weeskinderen in Kenia met een belangrijke bijdrage gesponsord.

The Collector B&B ligt net achter het Concertgebouw en het Museumplein, beschikt over ruime kamers in bijzondere stijlen, is van alle gemakken voorzien en wordt aanbevolen door Lonely Planet.

The Transpetrol Foundation (2016)

Transpetrol Foundation

The Transpetrol Foundation heeft een belangrijke financiële bijdrage geleverd aan de uitbreiding van een centrum voor beroepsopleidingen in Shinyanga, Tanzania,

Transfair Stichting (2020 en 2021)

De doelstellingen van de Transfair Stichting zijn het verlenen van ondersteuning van kansarme groepen en individuen waarbij educatie in het geding is en het ondersteunen van projecten die ten doel hebben ITC-onderwijs in algemene zin op een hoger plan te brengen.

De Transfair Stichting heeft in 2020 fondsen beschikbaar gemaakt voor:

Unique (2018)

Unique

Unique is geen uitzendbureau, maar een hr-partner die op eigen, succesvolle wijze wervend en werkend Nederland samenbrengt. De Unique Foundation steunt eigen medewerkers die geld inzamelen voor een doel waarmee zij affiniteit hebben: zoals de uitbreiding van het kleine trainingscentrum voor straatkinderen in Kenia!

Van Doorn AV Producties (2018)

Van Doorn AV Producties

Van Doorn AV Producties uit Soest heeft kosteloos voor ons een prachtige bedrijfsfilm gerealiseerd. Wij bedanken ook actrice Kelly Dorenbusch voor haar kosteloze bijdrage en het Corderius College in Amersfoort voor het beschikbaar stellen van het schoolgebouw als opnamelocatie.

Website Sponsors (2002-2020)

2002 – 2008
– Webdesign en hosting gesponsord door: Nycom Adviesbureau in Nijmegen (Paul Eigenhuijsen)
– Website manager – Addo Kranendonk