Onze webshop
Te koop: kaarten met mooie aquarel!

Je kunt de Van Doorn Stichting ook steunen door onze kaarten te kopen!

Eén setje bestaat uit 5 kaarten met op elke kaart een andere, mooie aquarel van Nancy Sutmuller. De kosten van 1 setje kaarten (incl. enveloppes, excl. verzendkosten) bedragen EUR 7,50 of zoveel meer als je wilt doneren. De opbrengst van deze kaartverkoop gaat geheel naar onze projecten!

Er zijn twee verschillende setjes:

1. kaarten 2015: Een setje bestaat uit 5 kaarten van 10×15 cm (4x landscape, 1x portrait). Aan de binnenkant staat de quote ‘Education is the most powerful weapon which you can use to change the world’ van Nelson Mandela.
  2. kaarten 2017: Een setje bestaat uit 5 kaarten (4x landscape 10×15 cm en 1x vierkant kaart 10×10 cm). Het binnenwerk van deze kaarten is blanco.

Hoe kun je de kaarten bestellen?
Stuur een mailtje aan [email protected] en geef daarin aan:

• het aantal kaartensetjes dat je wilt ontvangen (bijvoorbeeld: 2x kaarten 2015 en 4x kaarten 2017);
  • je naam en het adres waar wij de kaarten heen kunnen sturen.

Wij bevestigen de ontvangst van je bestelling en geven daarbij aan wat de totaalprijs incl. verzendkosten (tarieven PostNL) zal worden.
Dat bedrag maak je over naar IBAN NL71 RABO 0157 8489 14 t.n.v. Van Doorn Stichting, Nijmegen.
Na ontvangst van je betaling worden de kaarten verzonden.

Kaarten 2015

Kaarten 2017